نرم افزار حضور و غیاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 14
:: بازدید ماه : 278
:: بازدید سال : 1284
:: بازدید کلی : 2830

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

نرم افزار حضور و غیاب
شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 16:19 | بازدید : 632 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

خوزه گفت: “ با این چاخان بازیها به جایی نمیرسی. خوزه گفت: “یه استیک حسابی برات درست میکنم. کی میدونست پشت اون صورت چاق و خشکه مقدس یه آدم کش کمین کرده، اون هم کسی که هیچ وقت پولی از من نمیگیره، روزی یه استیک برام میپزه و سرمو گرم میکنه تا یه نفر به تورم بخوره. دستگاه های حضور غیاب مناسب برای استفاده شرکت ها و کارخانه ها می باشد که با استفاده از آن می توان به دقت ورود و خروج افراد را کنترل نمود. دستگاه حضور غیاب، یک دستگاه دیجیتالی است که با استفاده از حسگرهای دیجیتالی هویت افراد را تأیید و ورود و خروج آنها را ثبت میکند. این دستگاه ثبت اطلاعات ( ورود و خروج ) را بدون استفاده از اثر انگشت انجام می دهد . با اتصال سيستمهاي كنترل تردد يا دستگاههاي حضور و غياب به اين گيتها، مي توان به صورت همزمان فرآيند ثبت ورود و خروج مراجعين يا پرسنل و كنترل ورود و حروج آنها را انجام داد. 2- ثبت رکورد ورود و خروج افراد در دستگاه حضور و غیاب … نمایندگی فروش و پشتیبانی دستگاه های حضور و غیاب و ساعت زن جهانگستر, علم و صنعت, غدیر, ارگ و . فک - سرند - والس با ظرفیت 80 تن در ساعت دارای موتور تامین قدرت. این دستگاه دارای سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب با کیفیت و کارایی بسیار بالا می باشد. دستگاه حضور و غیاب G3 Plus دارای سیستم کنترل تردد نیز بوده و قابلیت باز کردن درب و امکان زمانبدی درب در حافظه خود را دارد .

حالا به Settings دستگاه اندروید خود بروید.

نظر بصورت خصوصی ارسال شود نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک میباشد. امکان گزارش گیری دقیق از کلیه لاگ ها در اکثر برندها موجود نبوده و تنها در چند برند خارجی مانند ویردی و سوپریما وجود دارد. در صورتی به وب سایت بروید که از ساعت حضور و غیاب ویردی سنسورهای اثر انگشتی در بازار وجود ندارد. در دستگاه حضور و غیاب Virdi دسترسی به کارشناس برای ارائه خدمات وجود ندارد. حالا به Settings دستگاه اندروید خود بروید. حالا خودتان را در حالت های مختلف قرار دهید تا عکس اصلی را بگیرید. حالا روی Trusted Face تپ کنید. بعد روی Trusted Face تپ کنید و مراحل مربوطه را دنبال کنید. بلکه دستگاه در زمانی که احساس کند شما قصد استفاده از گوشی خود را دارید، سیستم تشخیص چهره را فعال و اسکن های مربوطه را آغاز می کند. تعریف قیمت های تعدادی (پلکان قیمتی برای خرید های عمده) در این قسمت صورت می گیرد.



    1. کنترل دوربین از طریق شاتر تعبیه شده بر روی بدنه ساعت



    1. امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز



    1. رطوبت 20-80%



    1. خروجی رله با قابلیت تعریف جداول زمانی



    1. دمای کارکرد -10 تا 50 درجه سانتی گراد



    1. اطلاعات کامل درباره بایدها و نبایدهای لنزهای چشمی




با توجه به کیفیت، کارایی و قیمت مناسب آن طرفداران زیادی را در مدت زمان کوتاهی به خود جلب کرده است و همچنین امکان تخلیه اطلاعات از طریق USB و شبکه را دارا می باشد. تفاوت قیمت دستگاه های موجود در بازار به خاطر کیفیت ،حافظه داخلی ، کشور سازنده ، و مدل های متفاوت در انواع دستگاها است. والدین با مراجعه به بخش تاخیر و غیبت در اپلیکیشن والدین با مشاهده تعداد تاخیر و غیبت و موارد ناموجه آن علت تاخیر یا غیبت فرزند خود را برای معلم ارسال می کنند. همچنین در بسیاری از موارد پرسنل بنا به دلایل مختلفی از جمله فراموشی، خراب بودن دستگاه، دور کاری و غیره تردد کاملی در روز ندارند. کارخانه سنگ شکن 200 تن در ساعت mets. سنگ شکن صفحه : 1 - istgaha سازنده دستگاه سنگ شکن و , 250تن در ساعت توانایی تولید دارد , یک مجموعه سنگ شکن . منگنز سنگ شکن 240 مش تا 360 مش غنا . ظرفیت آسیاب گلوله 8 تن در ساعت سیمان آسیاب سنگ زنی تولید کنندگان آسیاب تمبر طلا ظرفیت سنگ زنی 0.5 منگنز تن چه مقدار ظرفیت سیمان است تولید کننده آسیاب توپ 5 تن در ساعت از چین.

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

با توجه به امکان اشتباه در خروجی دستگاه های کارت ساعت ، در فرم بالا ویرایش تمامی اطلاعات پرسنل امکان پذیر است که با ذخیره کردن مجدد فرم بازنویسی صورت می گردد. توجه داشته باشید که قفل چاپ اثر انگشت تنها در دستگاه هایی که اندروید ۶٫۰ به بالا دارند و مجهز به سنسور چاپ اثر انگشت هستند پشتیبانی می شود. برای دستگاه هایی که اندروید نوقا دارند شما یک متن برای فعال کردن سرویس AutoInput خواهید دید. قابلیت هایی همچون محاسبه حقوق و دستمزد و صدور فیش حقوقی، امکان استفاده از قابلیت های منحصربفرد سرویس TimeBox و ارسال خودکار پیامک برای رویدادهایی نظیر تاخیر، تعجیل و غیبت از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد. 1- تشخیص چهره چندین نفر به طور همزمان که با توجه به قدرت پردازشی سخت افزار سیستم میتواند از 10 نفر هم تجاوز کند. باید توجه داشت انواع دستگاه های تشخیص چهره نباید در محل هایی که نور مستقیم آفتاب می تابد نصب و استفاده شود .

دستگاه هایی که Android 8.0 Oreo دارند یک متن سبز خواهند دید که از شما می خواهد AutoInput را فعال کنید. اما اگر گوشی شما از این ویژگی پشتیبانی نمی کند نگران نباشید برنامه هایی وجود دارند که می توانید از آنها برای قفل چهره اندروید استفاده کنید. برای فعال کردن قفل صورت اندروید بسیاری از کاربران دوست دارند که از ویژگی های دستگاه اندرویدی خود استفاده کنند. دلیل این امر این است که افرادی که با شما شباهت دارند ممکن است به گوشی شما وارد شوند. نظارت بر ساعت رفت و آمد کارکنان به صورت دستی و بدون سیستم حضور غیاب، کار بسیار دشوار و زمانبری است که احتمال خطا و تقلب نیز در آن زیاد است. در ویردی سرعت شناسایی اثرانگشتهای تقلبی و فیک بالاتر است. دستگاه ویردی و سوپریما از نظر کیفیت نسبتا در یک سطح قرار دارند؛ اما قابلیتهای و امکانات دستگاههای Virdi بیشتر است. سیستم تشخیص چهره روشی برای احراز هویت کاربر و افزایش امنیت در حوزههای مختلف کاربرد دارد.

که رویه اسکن به سرعت انجام میشود.

صفحه نمايش رنگي 3 اينچ اين محصول امكان نمايش تصاوير از جمله تصوير اثر انگشت و نتيجه تطبيق را با وضوح بيشتري در اختيار کاربر قرار مي دهد. اين دستگاه به صورت پيش فرض امكان ارتباط از طريق USB، پورت شبكه و سريال را در اختيار شما قرار ميدهد. این شهر دارای یک فرودگاه بینالمللی، یک ایستگاه راهآهن و سه پایانه است که ارتباط آن با شهرهای دیگر را ممکن میسازد. ساعت حضور و غیاب F70 دارای منوی کاربری بسیار آسان می باشد و تمامی منوهای آن به زبان فارسی بوده در ضمن سنسور اثر انگشت آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را دارا می باشد. در واقع یک حجم از تصاویر مختلف دریافت شده ثبت میشود. که رویه اسکن به سرعت انجام میشود. الگوریتمهای بکار گرفته شده قادر هستند تا عملیات پیچیده تشخیص چهره را به هزاران عمل کوچکتر و باینری تقسیم کنند؛ سپس حل هر یک از این اعمال کوچک، بسیار سادهتر میشود.




|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: